Tilbud til virksomheder
Tag hånd om dine medarbejderes mentale trivsel med individuelle forløb eller gruppeforløb i naturen.
Tag hånd om dine medarbejderes mentale trivsel med individuelle forløb eller gruppeforløb i naturen.
Forløbene er til de af dine medarbejdere, der enten er sygemeldte med stress eller som har tegn på stress og overbelastning.
Der kan være mange årsager til, at en medarbejder oplever mistrivsel. Jeg tilbyder et rum, hvor vi sammen kan gå på opdagelse i det, der udfordrer i hverdagen.
Jeg bruger naturen som samtalerum i mit arbejde. Alene det at opholde sig i naturen, reducerer stressniveauet i kroppen. Det er også med til at åbne op for nye indsigter og giver dermed mulighed for at arbejde med udfordringerne på en ny måde.
Medarbejderne får konkrete værktøjer som de selv kan bruge efterfølgende.
Hver session varer som udgangspunkt 2 timer. Jeg laver individuelle aftaler med medarbejderen om tid og sted.
Forløbet er for arbejdspladser, der ønsker at tage vare på medarbejderens mentale trivsel for at imødegå stress og overbelastning.
Adskillige undersøgelser viser, at naturen har en gavnlig indflydelse på vores nervesystem. Når vi opholder os i naturen og laver øvelser, der stimulerer kroppens primære og sekundære sanser, så har det ikke kun en effekt i øjeblikket, men vil også have betydning for vores måde at navigere i hverdagen på.
Vi mødes i et naturskønt område og har medbragt passende tøj til årstiden, en lille rygsæk med liggeunderlag, tæppe og vand.
Vi laver korte vandringer, vejrtrækningsøvelse og sanseøvelser, der giver mulighed for total afkobling, så der skabes ro i krop og sind og hverdagens tankemylder reduceres.
Hver session varer ca. 2 timer og jeg vil anbefale et forløb på min. 4 gange.
Bestiller I et særligt tilrettelagt forløb for en gruppe af medarbejdere, så aftaler vi tid og sted, så det passer bedst muligt ind i medarbejdernes og arbejdspladsens hverdag.
Kontakt mig gerne for en uforpligtende samtale.
Jeg kommer gerne ud på din arbejdsplads for fortæller mere om mit tilbud.